Digitális ügyfélélmény-menedzsment

Balázsné Lendvai Marietta: Digitális ügyfélélmény-menedzsment. (2021) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

[thumbnail of MBZ és IMSCC archívum ZIP fájlban] Archív (MBZ és IMSCC archívum ZIP fájlban)
digitalis_ugyfelelmeny_isbn_978-963-396-201-5.zip

Letöltés (4MB)

Angol cím

Digital customer experience management

Absztrakt, leírás

A tananyag célja bevezetni az olvasót az élményteremtés kihívásokkal teli világába, megismertetni a főbb fogalmakat, a kapcsolódó modelleket, s a nélkülözhetetlen segítőtársként funkcionáló CRM rendszereket, amelyeknek a szolgáltatásoknál kiemelt szerepük van a hosszú távú kapcsolatok kialakításában. A 3. fejezet mindezt kiegészíti olyan gyakorlati fortélyokkal, amelyek iránytűként szolgálhatnak mind az egyetemi hallgatók, mind pedig a különböző ágazatokban tevékenykedő vállalkozások számára.

Oktatási anyag típusa: Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)
Angol cím: Digital customer experience management
Dátum: 2021
Lejátszáshoz szükséges keretrendszer: Moodle
Nyelv: magyar
Tananyag típusa: online oktatási csomag
Tananyag szervezettségi szintje: önálló tantárgy, kurzus
Feladatcél: ügyfélszolgálati ismeretek (CRM ismeretek); digitális szolgáltatások ismerete
Szerzői jog birtokosa: Balázsné Lendvai Marietta
Hivatalos webcím (URL): https://zek.uni-pannon.hu/index.php/hu/szervezet/t...
Támogatók: Emberi Erőforrás Fejlesztési Operatív Program (EFOP) Irányító Hatóság
Tanszék, intézet: Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék
Kar: Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg
Megjegyzések: ISBN 978-963-396-201-5 (HTML dokumentum); Kapcsolódó pályázat: EFOP-3.4.3-16 (Felsőoktatási intézményi fejlesztések a felsőfokú oktatás minőségének és hozzáférhetőségének együttes javítása érdekében) Kapcsolódó pályázati projekt: EFOP-3.4.3-16-2016-00020 (Innovatív megoldásokkal a BGE felsőfokú képzései minőségének és hozzáférhetőségének javításáért) Alprojekt: 7. Képzési kínálat modernizálása - digitális tananyagfejlesztés magyar és angol nyelven. Telepítési információ: Moodle2 vagy újabb ELMS-be, vagy IMS Common Cartridge 1.1 állományok kezelésére képes alkalmazásokba telepíthető (importálható). A ZIP archívum tartalma: Moodle2 ELMS-ben készült, HTML alapú digitális tananyag kurzusarcívuma MBZ (Moodle Backup File) és IMSCC (IMS Common Cartridge 1.1) formátumban. A mentési beállítások SingleHTML fájlokban találhatók, az informacio.txt adatokat tartalmaz a ZIP archívumról.
Kulcsszavak: ügyfélszolgálat, ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM), digitális szolgáltatás, ügyfélélmény, élménymenedzsment
Angol kulcsszavak: customer relationship management (CRM), customer service, digital service, customer experience, experience management
Szakterület: 05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok > 05.02.03. Gazdálkodás és menedzsment
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok > 05.02.03. Gazdálkodás és menedzsment > 05.02.03.16. Innováció > 05.02.03.16.03. Digitális társadalmi innovációi
Feltöltés dátuma: 04 Feb 2022 13:53
Utolsó módosítás: 22 Feb 2022 07:21
URI: https://perepo-tananyag.uni-pannon.hu/id/eprint/18
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet